Lehed

20090421

If at times my nonsense rhymes...

Akuutne kevad on käes. Emajõgi tõmbab juba vaikselt koomale ja ka koju on võimalik kuiva jalaga saada ilma ülemäärast ringi tegemata. Kass peab otsustama, kas ta on postmaskuliinne käilakuju või oranž kakuline garaažikatusenurgal. Linnud lõugavad nii päeval kui öösel (maja taha on muuhulgas lisaks lugematule arvule ränhidele kolinud ka vähemalt kaks yökulli...).

Ennustamisetöö tuleks jätta, sest nagu näha - mu pessimistlikud hinnangud on enamasti liiga optimistlikud ja vastupidi. Ikaldus. Samas, mis teha - uppuja päästmine on eelkõige ikkagi uppuja enda asi.

Päeva mõttetera: I’m sorry, but your princess is in another castle. And if I have to tell you again, sir, I’m calling the police. Good day.

Mis teha, kui meie igapäevaste quest'ide lahendamiseks on vaja aru saada vihjetest, aga vihjete äratundminegi on raskendatud ?

Soundtrack: Rolling Stones - You Can't Always Get What You Want

4 kommentaari:

miira ütles ...

Mida perset on sinul riimidega? Eksole, minu vesipruulisilma vaatas terve nädala su eelmise postituse pealkiri (vaat, et oleks su oma blogist maha võtnud :P) ja nüüd sa tuled järgmiste riimidega...

Ray D. Noper ütles ...

Sa ilmselt ei ole mu Oranži Kaustikut™ näinud ? :P

miira ütles ...

ma juba jõudsin tegelt isegi järelduseni, et ehk on minust pisut egoistlik arvata, et ma maailma ainus grafomaan olen. :P

(mina olen, teiste puhul on tegemist tõestamist vajava faktiga...)

RABBITMONSTERATTACK!!! ütles ...

Oranž kakuline...heh heh heh...