Lehed

20090228

Uu, püsilugeja, kus sa oled?

Kallis püsilugeja, kes sa käid kaks kuni neli korda päevas mu blogis ühte ja sama teed pidi kogu aeg, Elioni Tartu keskjaama ADSL-i küljes (s.o. Jõgeva- kuni vist Põlvamaa...), su IP- number algab 88-ga ja lõpeb 107-ga, kasutades Windows XP-d ja IE6-t resolutsioonil 1280x1024 (kuidas seda üldse kasutada on võimalik, see on ju moonutatud pilt ????) - kuhu sa täna jäänud oled ? Tavaliselt käid isegi siis siin, kui midagi lugeda pole :D

8 kommentaari:

eluonselline ütles ...

Austaja kadus ära?
:D:D:D:D:D

tiiauspaikka ütles ...

vot nendega on nagu kunagi mu nö "hiina kellaga" kellega iga hommik kokku jooksime, mina tööle, tema, siis hiinlane, sörkis hommikut ilusaks. ja nii iga kord kui kell 7 pidin tööle minema saime serviti ühes ristmikus kokku. ja siis ühel päeval ta ei tulnud! ja mina mõtlen, kus ta on, kas on haige või sõitis kodumaale või mis temaga on...
blogikülatajad on ka nagu hiina kellad või rasva tihased, kui neid pole, tunned puudust.

aga mina austan sind täna oma külastusega, et sa nii üksikuks ennast ei tunneks :D kuigi ma teda ei asenda ega suuda tema vaprust jälgida... :)

Duhh ütles ...

Muideks, minu monitori "soovituslik" reso on just 1280x1024. Ja pole ta pilt tuhkagi moonutatud. Küll tüürel/sirvija/opsüsteem asja korda ajavad.

Ray D. Noper ütles ...

Duhh, see on korrektne ju ainult siis, kui su monitori mõõdud on 5:4, kui on klassikaline 4:3, on ju moonutus sees... pikselid ei ole enam ruudukujulised, sellest tulenevalt ruut ei ole ruut, ring ei ole ring jne. korduvalt on nähtud sellist asja, väga inetu...

juurak ütles ...

Nääd. Ja mina panin Su endale lemikutesse, sest muidu ma unustan kontrollida, mida Sa kirjutanud oled :D
(Ja mu tavaline st töökoha ip-aadress on küll täiesti paljuütlev, eks edaspidi nuputa. Vihjeks - süda)

Sten ütles ...

Ray, minu rüperaali ekraani dimensioonid on 5:3 näiteks ja reso 1280x800. Lihtsalt elu on edasi arenenud ja monitoride suurused ebastandardsed.

Ray D. Noper ütles ...

Sten, mul on ka MacBook ja samasugused andmed, aga 5:4 dimensioonidega monitori pole ammu näinud, enamasti kasutatakse sellist resolutsiooni 4:3 monitoril ja ei märgatagi, et pikselid on venitatu... Mina nii ei saaks, mulle käivad pildi moonutused ilgelt pinda.

Morgie ütles ...

talle vist meeldib nii. ju on maailm sedasi tema jaoks ilusam.
või on tal teine ekraan kõrval, tv väljund, vms
või projektor.
midaiganes