Lehed

20090216

The Queen says no to pot-smoking FBI members.

Uued Ubiku mängukaardid - igale maitsele, ole sa noor või vana, kunsti- või spordihuviline, iga mäng saab mängitud ja õhtu sisustatud, olgu sul plaanis kanasta või pokker, linnadepõletamine või turakas. Juhendi järgi kasutamisel ohutu !

Mu kass üritab minuga kivi-käärid-küüned mängida. Ebaõnnestunult, olgu Laekass tänatud - reaktsioonikiirus on mul veel säilinud. Ilmselt on see põhjustatud nördimustundest, et teda enam tuppa ei lasta - vahepeal, eriti külmade ilmadega, jõudis ta ära harjuda, et teda vahel toas lasti olla; nüüd aga on see täiesti arusaadavalt ebasobiv variant seoses peremehe immuunkompromiteeritusega.

Lisaks avastasin eile õhtul, et kogu mu mängude varamu, mida ma olin just selleks puhuks (pikem kodusviibimine seoses lõikamistega) varunud, on kuidagi otsa saanud - läbi mängitud, kopp ette saanud või midagi. Nii ta läheb, kui ootamist kaua on... Tuleb omale mingi uus lõbustus leida, muidu hakka igavusest või kirjutama.

Teistes uudistes: Franz Ferdinandi uus album, "Tonight: Franz Ferdinand" on hämmastavalt kehv. Kaks esimest albumit olid ju päris head, ilmselt siis on vint maha käinud. Tekib kohe võrdlusmoment viimati kuuldud uue albumiga, Guns N'Roses'i "Chinese Democracy", mis, olemata siiski GnR tipp, on täiesti meeldiv album (enamus lugusid on vähemalt keskpärased ja paar pärli on ka sisse eksinud). Šoti indirokkarid võiks ju veidigi enam pingutada ja indie lippu üleval hoida ?

Spordist: sport tapab, aitäh.

Ja nüüd ilmast: vahelduva pilvisusega, kerge lumesajuga ja kusagil akna taga - ilmale minu tagasihoidliku arusaama järgi parim koht.

"It's astonishing how much trouble one can get oneself into, if one works at it" Destruction, Neil Gaiman - Sandman, The Kindly Ones, part 7.

P.S. idiootidel on mingid talvepäevad või, ei jää nagu netis eriti ette neid - või olen ma kuidagi pimedamaks jäänud ?

Kommentaare ei ole: