Lehed

20090226

Let him who fears his heart alone stand up and make a speech...

Uus Ubik on nagu loterii peavõit ! Sa poleks kunagi uskunud, et miski võib su elu niimoodi muuta ! Pihusta vaid paar korda ja su kodu lõhnab nagu lapsepõlv vanavanemate juures. Kasuta ülima ettevaatlikusega, väldi üleannustamist.

Esimene katse iseseisvalt linnas käia lõppes edukalt - olen elus, tundun terve ja vist kõbus. Kui nii edasi läheb, olen tõepoolest järgmine nädal töökõlbulik... Vaatab seda asja. Lähiajal korduskatse, siis saab kindlamalt väita. Kodus passimine on surmigav.

Kõu demonstreeris ennast täna jälle mitteinternetina. Kirjutada tige kiri - check. Tolk sellest - vaatame. Olemas on logid, olemas on näited, kui vaja kutsun kohale Sideameti, Võsapetsi ja Riisalu korraga - Televõrk ei täida oma lubadusi. Jah, ma saan aru, et situatsiooni parandamine nõuaks lisainvesteeringuid ja praegu on säästuaeg... Read my lips - not my problem. Ma maksan ilget raha selle eest, et mul kodus internet oleks, olgu siis olla.

Presidendi kõnest - mulle meeldis, ja meeldis ka sellele järgnev, khm, kultuuriprogramm. Jah, see oli veider. Jah, paljudele ei meeldinud. Maitse asi ilmselt. Mulle meeldis. Ja Bonzo esitus oli eriti võimas, aga mida temalt muud oodatagi - hääl on lihtsalt selline... Kadedaks teeb, raisk.

P.S. inimesed on naljakad... Kas see on tingitud vananemisest või mingitest ravimitest, aga inimesed muutuvad iga päevaga üha naljakamaks... Note to self: vajab juurdlemist

Soundtrack: Cannon Fodder theme ("War ! Never been so much fun ! Go to your brother, kill him with your gun, leave him lying in his uniform dying in the sun...")

Kommentaare ei ole: