Lehed

20090122

Pihtas-põhjas....

Meemiga, siis, seekord.
Aarne saatis mulle blogimeemi, tehkem siis see ära.


Reegelid:
1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/ teemad ning lingita need. Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).
2. Anna 5-le blogipidajale meemi “teatepulk” edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused. Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi.



Otsime siis vastavaid asju siit blogist:
  1. Pere - ei suutnudki esmapilgul midagi leida siit, kuid siis jäi silm pidama külgribal, kus oli tekst "võib ta tulla ja lasta Patrickul endale tuutusse sõita.". Patrick, nagu nii mõnigi teab, on mu pisike (5.5kg) punane kassipoeg (oma arust, reaalne vanus läheneb kolmele aastale), ja tehniliselt on praegu kõige lähedasem (vähemasti geograafilises mõttes) ja kõige sagedamini nähtav pere.
    Ja tuutusse võib ta ka, tõepoolest anda, kui norima tuled (või kui tal lihtsalt tuju on selleks (palju tõenäolisem variant) ).

  2. Sõprus - pole palju kergem, kuid siiski:
    • olen tervitanud blondiiniklubi;

    • nii mõnedki inimesed, keda ma norinud või kritiseerinud olen, nii siin kui nende endi blogides, on nüüdseks sõbrad (ja ma norin/kritiseerin neid edasi, ärge lootkegi pääseda, selles osas oli Sekeldajal õigus - kui mul on midagi öelda ja viitsimist seda öelda siis ütlemata ma ei jäta).


  3. Armastus... Kogu see blog on inspireerit armastusest õigluse ja reaalsuse vastu... te mõtlete seda teist armastust ? Ei, see pole sedasorti blogi (võiksite seda juba teada, muidugi).

  4. mina ise - selle kohta on ehk üks olulisemaid postitusi pealkirjaga Kapist välja. Ei, see postitus ja selles kirjeldatud asjaolu ei määra mind, ma olin selline vastik ja õel juba ammu, küll aga ehk selgitab see, miks ma olen Tartumaile "kinnitatud" hetkel, ja miks ma aegajalt lihtsalt ei jaksa inimestega suhelda...

  5. midaiganes - hhhissand, jällegi - kogu see blogi läheb sinna kategooriasse... Midagi nagu esile tuua eriti polegi, lugege ise, kui tahate, kui ei taha - pole minu asi sundida, eksole...



Saigi kõik ? Kena. Kes tahab saada ? Kaks tundmatut võiks olla nt. keegi Asum ja Kroku - kuna nad lingivad mind :)
Tuttavate hulgast, aga... Võtab seekord lauamänguinimesed: Higgins, Ove ja Shadow. Olge ühtlasti tervitatud :)

2 kommentaari:

miira ütles ...

Kaasaegne nägemus kettkirjast... õnneks pole siin ähvardust stiilis: kui sa seda ei tee, siis murrad oma vasaku käe väikese sõrme küüne ning sured selle tagajärjel ahastusse...

kroku ütles ...

Oi, sa oled ka seda mulle linkinud. Nüüd peab vist ära tegema. Ja tervitused vastu :)