Lehed

20090118

Esialgses kommentaariumis mainitud gmailist saadetud kiri

See on siis nüüd esimene "ebaviisakas" kiri, mille Sekeldaja minult sai, kuna kõigepealt juhtusin ma lugema kommentaare, mitte tema saadetud kirja...

Kõigepealt tema kommentaar, mis selle kirja tingis:

mul on tekkinud idee fixe teha intervjuu sellise suurepärase inimesega, nagu noper. VASTA MULLE POSITIIVSELT MEILILE SSSEKELDAJA@HOT.EE -SELLEST TÄItSA PIISAb!
Intervjuu vorm olekski sellised küsimused - vastused vorm
see, mis juba verbaliseeritud, EI VAJA ÜLEKORDAMIST,
ühesõnaga, enamust sõnumist on jiuba edastatud.
sobib, tehtud???
Sekeldaja - jaanuar 16, 2009 at 10:54 p.l.


Ja siin siis minu vastus sellele:


Ray D. Noper to ssekeldaja
12:40 PM

Tervist,

Mitte, et ma saaks aru, milleks sellist asja vaja, võin ma igasugu lõbusatest üritustest ikka osa võtta.

Kuidas sa tahad asja organiseerida ? Sina küsid ainult minult - või saame vastastikku küsida (see oleks mõnevõrra ausam) ?

Minu ainuke tingimus intervjuule : kui see kusagil avaldatakse, siis kas a) ei toimu absoluutselt mingit toimetamist, või b) lõpliku toimetamise viin läbi mina ise. Kahjuks oled sa kommenteerides demonstreerinud äärmuslikku ebausaldatavust ja valelikkust, mistõttu ei ole mul võimalik sind usaldada, nagu ma tavaliselt võiks teha sellises situatsioonis. Vabandust.

--
RdN, teie teenistuses

Kommentaare ei ole: