Lehed

20090118

... eelneva teema jätkuks, nüüd juba teine vastus

... Seejärel tegin omale hommikusöögi ja siis võtsin lahti postkasti ja nägin tema kirja.

Arvatavasti nõustute minuga, et antud kiri oli ilgelt naljakas... Kuna aga viisakas inimene vastab kirjadele, siis siin on minu vastus:

Esiteks, ma paluksin definitsiooni "verbaalse pasa" kohta ja ühtlasi ka selgitust, mismoodi see sinu tõlgenduses erineb tavapärasest kriitikast.

Teiseks, blogide kommentaariumid on diskussiooni tarbeks välja mõeldud ja kuni blogiomanik ei palu mõnel osapoolel vaikida, ei näe ma seal probleemi teiste osapoolte idiootsuste kritiseerimisel.

Kolmandaks, ma usun, te sul on alles "au ja väärikus" (ehkki samas lauses väljendiga "IT Spetsialist" kõlab see oksüümoronina...), mind ainult paneb hämmastama, kuidas need toredad omadused ei sega sind korduvalt täielikku totrust kirja panemast ? Nagu seesama kiri siin - tsiviilhagi ?? Mismõttes ? Iseasi, kui mina sinu suhtes - eraelulise info avaldamine, ebaseaduslik jälitustegevus, valetamine (vt. p. 4)...

Neljandaks, ma ei ole SENINI sinu vastu mingit erilist huvi üles näidanud, nüüd selle kirja peale, tõepoolest, tegin isegi ühe googleotsingu. Senini pole ma veel jõudnud su sõimamiseni, irooniline kritiseerimine on olnud lagi (sest sõimata võiks ainult inimest, kes ilmselgelt saab aru, mis valesti on, sinu puhul ma selles kindel ei ole, umbes nagu pole mõtet sõimata vaimse alaarenguga inimest, eksole).

Viiendaks, ma ei ole kindel kas ma minna tahan, võin sinuga kokku põrgata seal äkki ja arvestades kui ebastabiilne sa kommentaariumites paistad, ma ei tea, kas ma viitsin hakata ennast ärpleja vastu kaitsma.

Tervitusteta
Alar Floren
programmeerija

ja seda tsiviilhagi tahan ma näha, anna minna.


Ka SELLELE kirjale ei suutnud vastata Toomas Leib enne, kui 21 (kahekümne ühe) tunni möödudes vahemikus 1240..0942. Tuletame siinkohal jälle meelde, et minu vastust nõudis ta keset ööd vähem kui kuue tunni jooksul...

Püsige lainel, kuna mul on tunne, et sellega pole veel kõik lõppenud...

2 kommentaari:

miira ütles ...

Mis mind ikka veel siiralt hämmastab, on asjaolu, et esialgne postitus Nirti blogis oli selgelt suunitletud piiridevabaks aruteluks. Küsimus, millele pole ühest vastust ning sealt edasi ongi võimalik vaid ulmekirjandusele omane fantaasialend. Fakt on see, et arvamused on erinevad ning tõsi on ka asjaolu, et oma arvamuste ütlemisel kzasutavad inimesed erinevat intensiivsust.

Kui leidub inimene, kes ei suuda taluda kriitikat või on oma argumentatsioonis liigjäik, siis ta peaks hoidma end kilomeetrite kaugusele sellistest postitustest. Miks üks osapool siiski võttis isiklikuna pelgalt ühe (või mitme) idee kriitikat (ideede kritiseerimine EI OLE inimese kritiseerimine), seda teab vaid ta ise.

Kui te mõlemad oleksit sama suure energia ja pühendumusega arendanud algküsimusega püstitatud teemat, saaksite juba homme välja anda uue põlvkonna klassikalise ulmeromaani, mille müüginumbrid kerkiksid taevasse.

Jälgin huviga!

Manjana ütles ...

RdN. Ma tegelt soovitaks sekeldajat ignoreerida. Mul on kunagi sarnaste tunnustega inimestega probleeme olnud ja alguses on nendega natuke lõbus vaielda, aga kuna nali ei kipu lõppema, siis muutub tüütuks. Ausalt.