Lehed

20080614

Tsenseeritud saamise rõõmud, nipitiri blogi näitel

Tahaksin selle postituse pühendada Eesti blogosfääri ühele naljakaimale blogijale, nipitirile, ja ispetsiaalselt postitusele SIND VÄGISTATI - ISE OLED SÜÜDI.

Antud blogija on keskpärane vaidleja, kuid see ei sega teda oma "tarkuseteri" üle kogu blogiilma puistamast. Olgu siis, sõnavabadus on sõnavabadus, isegi kui puhast lollust kirjutatakse. Pole midagi teha, ega meditsiiniline haridus ei anna veel mõtlemisvõimet, pelgalt apriooriline deduktiivne lähenemine aga võib viia... noh, lugege ise seda postitust.

Mida ma aga tahaksin eriti esile tuua, on selle postituse all olevad märkused

Kommentaar kustutatud

See postitus on blogi admini poolt eemaldatud.


Kui kellelgi tekkib huvi, mis seal oli, siis vähemalt neli esimest neist (selleks momendiks pole rohkem tsenseeritud) on sellised:

Ray D. Noper ütles...
Millest ma siis räägin - nipitiri on tüüpiline enesepiinaja, kes rõõmuga näeks, et teised ka samasugused oleks :)

Mõne inimesega juhtub nii, et nagu saab kausaalsusest aru, aga kuna täielik juhuslikkus ei mahu pähe, siis leiutatakse "tasakaal" juurde, mingi "nähtamatu käsi" mis vastavalt mingile tundmatule bilansile annab lakse või silitusi. Üldiselt juhtub seda inimestega, kel on küllaltki elav kujutlusvõime, mis hakkab päris maailmast arusaamist pärssima. Antud blogija puhul paistab seda muidugi igast postitusest :P

Nipitiri ütles...
Ja jah, ray d noper mida iganes.
Aga sinu arvamus enesepiinamisest loob mulle pildi SINUST lodevast iskususest, kelle ainus eesmärk on endesetähtsuse upitamine.
Seega, ei vääri rohkemat tähelepanu sinu kommentaarid, et oleks selgituseks öeldud.
Muuseas, üks vihje kellegi teise jaoks. Sa oled vastutustundetu. Keerulises olukorras oled argpüks.

Ray D. Noper ütles...
Oo, ma sain nipitiri solvuma :) Kas ma aegajalt vestlusse võin liituda, isegi kui sa ise tähelepanu mu kommentaaridele pühendada ei taha ? Ahjaa, mis ma ikka küsin, sa ju ei pööra tähelepanu sellele :P

Aga lihtsalt, et oleks ära märgitud - enesetähtsust pole mul vaja upitada, keri üles ja seal on kirjas, mida ma asjast arvan "Especially since I rule.". Muidugi oled sa asjale pihta saanud, iga inimese maailmapildis ongi ta ise kõige tähtsam, kui poleks, on tegemist vaimse häirega.

Ahjaa, nipitiri vaatenurgast ma ilmselt olen lodev, minu standardid kehtivad nii minu enda kui teiste kohta, seega olen ma võrdlemisi vähe range kõigi kohta. Nipitiri, nagu tema arvamustest näha, on kehtestanud topeltstandardid. Seda juhtub sageli inimestega, kellel tekib kõigetargema tunne, kuna neile pisut võimu antakse, näiteks perearstidega - Ema Theresa sündroomiks nimetatakse ka, "nemad arvavad ennast teadvat tõde ja suruvad seda teistele peale, nende kannatusi liialt sageli suurendades".

Ray D. Noper ütles...
whoop-a-doodle-doo :)

vähemalt kaks eemaldatud kommentaari olid minu omad.
kohe näha, et blogi autor on avatud diskussioonile, lõbus lahmija, nagu ta on :P


No mis sa ikka ütled, avatud diskussioon :P

Edit:
vaata ka: järgnevat postitust.

7 kommentaari:

Tatsutahime ütles ...

Mina ei saa aru, kuidas inimese enda otsus oma blogis avaldada seda, mida ta tahab ja jätta avaldamata see, mis talle ei meeldi on tsensuur. Kui üks inimene leiab laualt teise raamatu käsikirja, kirjutad sinna kaks lehte juurde, tema võtab selle välja, kas see on ka tsensuur? Blogi on ikka pigem virtuaalne raamat, päevik jne, kus asjad toimuvad autori soovi järgi. Kuni internet on vaba (saad oma kommentaarid siia riputada) ei saa minu arvates tsensuurist rääkida.

Ma mõistan täiesti seda, kui inimesed ei taha blogikommentaaridesse sellist sitaloopimist, kus üks nimetab teist enesepiinajaks ja teine esimest vastutustundetuks argpüksiks. Kõigi kommentaaride sirgekslaskmine ei tundugi nii paha mõte.

Ray D. Noper ütles ...

Blogi võib olla virtuaalne raamat/käsikiri, kui blogiomanik sedasi ka teiste blogidesse suhtub. Antud blogiomanikul pole mingit probleemi käia teiste blogides oma "tõde" levitamas ja kohati suisa halvustavaid kommentaare lisamas.
Minu kommentaarid olid tõlgendused-selgitused antud blogija "teooriale", kui blogi vaadata teosena, oli tegemist kriitikaga - kui kriitika ära keelati/kustutati, tuli see tõsta mujale.

epp ütles ...

nojah, nüüd ma hakkan ennast juba ise ray-na tundma, aga ma võin sulle saladuskatte all öelda, et sinu kommentaaride kustutamine ei olnud pea üldse seotud sinu isikuga ega kommentaaride sisuga ega ka sisu edasiandva stiiliga ... nii uskumatu, kui see ka ei kõla :)

aga ometi oled sa seepeale kahe päevaga oma blogist teinud I-ruudus blogi selle hiilgeaegadel selle vahega, et ingridi asemel on tegelaseks nipitiri.

Ray D. Noper ütles ...

Kusjuures, võrdlus i-ruuduga pole päris kohane, sest mingeid räpaseid eraelulisi detaile mul nipitiri kohta esile tuua pole.
Kui küsimuseks on muidugi see küla-postituse vastus, siis... vähemasti peaks see veidi täpsem kirjeldus olema, kui temal minu kohta. Kõik muu on tema oma sõnade, mis on internetis vabalt nähtaval [olnud] tõlgendus.

Kahjuks ei ole võimalik ilmselt kontrollida sinu esimese väite tõesust, sest kardetavasti nipitiri ise seda selgitama ei hakka. Kuna ta aga on demonstreerinud, et reageerib kriitikale valuliselt, siis jääb meile habemenuga ja esialgne põhjendus.

P.S. ma ei soovita sul ennast ray-na tunda, kui sa selle all mind mõtled, kui sul just ei meeldi opereeritud saada :P

Aen ütles ...

Ma niii tahtsin Nipitirilt kysida, et kas teise inimese „isesüüdlaseks“ pidamine piirab kuidagi tema (või minu või kelle iganes) vabadust valida kaastunne.

Aga paistab, et küsimise võimalust mul pole. Mis siis ikka.

Lauri ütles ...

ray d noper tahtis mingi aeg minuga duelli teha, kuna olen fašist ja paremäärmuslane, kes peab vasakpoolseid nupust nikastanuteks.
Ühinen: argpüks ja sitakott, ainult netis kõva lobiseja. Mõttetu alaväärsuskompleksi all kannatav humanitaar.
tühi inimene.

Ray D. Noper ütles ...

Tahtsin duelli pidada, kuna oled fašist ja paremäärmuslane ?? Võtaks lingi, ma praegu ei mäleta. Kahtlustan väärtõlgendamist - mupoolest võid sa olla kesiganes, sul on õigus oma maailmavaatele (ja minul, muidugi, õigus su maailmavaate üle irvitada). Kui sa duelli siiski tahad, pead veidi ootama, hetkel ei ole mu tervislik seisund selleks sobiv.

Aganoh, eriti lahe on saada argpüksiks kutsutud tegelase poolt, kes ise pole julgenud isikule viitavat profiiligi teha ega täisnime (või identifitseeritava pseudonüümi) all esineda.

Kas see "Lauri" on seesama Lauri, kes ajas täiesti iba ja demonstreeris oma ignorantsust erinevates kommentaariumites ? See, kelle maailmapilt tundub 9-aastase tasemele jäänud olevat (mida võiks järeldada ka tema kommentaari kirjapildist - tubli 9-aastane, aga siiski 9-aastane) ? Kõlab sedamoodi.

Ja veel, omaette lõbus on mu humanitaariks kutsumine... See on nüüd vist küll esimest korda elus :P Ma saaks veel aru, kui humanistiks, aga humanitaariks...