Lehed

20080614

Lisainfo eelnenud postitusele

Nagu näha, on blogija kohe KÕIK kommentaarid ära kaotanud ja üldse kommenteerimise kinni pannud.
Pole hullu, ma aitan uudishimulikke :)

Nendele eelnenud postitusel tsiteerit kommentaaridele eelnes:

Ray D. Noper ütles...
Oi, näe, nipitiri ja vana hea tasakaaluprintsiip.
Mis on korduvalt demonstreeritud absurdsus olevat, aga miks peaks see meie suurt mõtlejat segama, eksole :P

Täitsa huvitav oleks, kas nipitiri püsiks sama filosoofia juures, kui tema oluline isik võõral maal kõige liha teed läheks ? Kahtlen, sellised on alati kõige kahepalgelisemad - kui teistega midagi juhtub, siis on nad ise süüdi, et tasakaalu rikkusid, kui endaga midagi juhtub, siis on traagiline ja ettenägematu õnnetus...

Ahjaa, ja võin kihla vedada, et see kommentaar siia nähtavale ei teki - nagu üks teinegi, mis millegipärast blogiomaniku kontrolli ei läbinud...

reede, Juuni 13, 2008
Nipitiri ütles...
Ma arvan, et ma OLEN PIISAVALT kaotanud elus lähedasi, et suhtuda sellesse just nagu suhtun. Seega mul on olemas kogemus ja see oma nahal kogetud.
Loomulikult ei eita ma seda, et mul on samuti olemas emotsioonid. Kuid emotsioonid lähevad üle ja kui saavutan tasakaalu olen ikka seda meelt.
Minuga elus juhtunud asjad ( sinu sõnu kasutades õnnetused) on mind sellest arusaamiseni just viinud.

reede, Juuni 13, 2008
Ray D. Noper ütles...
Oh, ära mõista mind valesti, et ma kausaalsust ei tunnista, aga "tasakaaluprintsiip" on pseudokausaalsus ja demonsteeritult mittekehtiv.

Eks igaühel oma elufilosoofia, kes piinab ennast tasakaaluprintsiibiga, kes religiooniga... Mina enesepiinamisse ei usu ja seega jään ikkagi väite juurde, et "I'm a firm believer in the philosophy of a ruling class. Especially since I rule."

reede, Juuni 13, 2008
Hundioru Nirti ütles...
Ahhaa, et kui ma nüüd tulen ja su poja kinni seon ja ta puusade külge seotava dildoga anaalvägistan, siis kas selles oled süüdi sina või su poeg siis? :)

Sest süüdi on ju vägistatav, mitte vägistaja...

reede, Juuni 13, 2008
Nipitiri ütles...
Nirti, siis olen süüdi mina.
Kui sa hetkel sellist seisukohta väljendad, siis seepärast, et mina provotseerisin. See on minu vastutus.
Rikkusin tasakaalu. Sinu puhul saab saab vaid seadust kohandada. Ei rohkemat. Seadus ning süü pole üks ja sama.
Kui seda teeb keegi teine, kes pole antud kirjutisest mõjutatud, siis on poiss ise tasakaalu rikkunud. Seega on ta ise selles süüdi.

reede, Juuni 13, 2008
Hundioru Nirti ütles...
Kas sulle ei tule pähe see, et süüdi on tegija ehk siis antud näite puhul mina, kes ma lähen seksipoodi, ostan dildo, otsin üles su verinoore ja rikkumata poja & teda siis rõvedalt traumeerin eluks ajaks? :D

Kuigi jah, ilma sinu jututa poleks mulle sellist nõmedat näidet pähe tulnud, nii et selles osas võibolla...

laupäev, Juuni 14, 2008
Nipitiri ütles...
Millest ma siis nirti räägin - tasakaalust. Sinul peaks selle mõistmiseks ajud olema, et mõista, kuidas maailm on tasakaalus.


Üldiselt ma ei poolda teiste kommentaaride niimoodi kopeerimist, kuid antud kommentaarid on säilitatud puhtalt järeltulevatele põlvedele demonstratsiooniks, milliseid... vahvaid inimesi on maailmas olemas.

Edit:
järgnenud mõtteid vaata järgnevat postitusest

1 kommentaar:

RABBITMONSTERATTACK!!! ütles ...

Oh, sa ikka leiad üles kogu maailma friigid ja siis vaidled nendega...mina eelistan solitairet...