Lehed

20080507

Moraalne küsimus lugejatele.

Teoreetiline küsimus, antud juhul, selle blogi vähestele lugejatele:
Kujutlege ennast situatsiooni - te elate kenas majas, sisuliselt üürnikuna, majaomanik elab sealsamas kõrvalkorteris ja on teie hea sõber.
Tore situatsioon ?
Nüüd lisame juurde faktori: maja keldrisse korjab omanik ümberkaudsed "pahad lapsed", kus neid piinatakse majaomaniku tuttavate poolt. See pole mitte ainult kuulujutt - pärast majja kolimist teile seda ka demonstreeritakse regulaarselt, sellest räägiti teile ka enne majja kolimist.

Mida teha ? Kuidas säilitada head suhted majaomanikuga ja ühtlasi ka oma moraalne pale ?

10 kommentaari:

Tatsutahime ütles ...

Eee... ega sa ju tõsiselt ei mõtle, et sellise majaomanikuga võiks tahta häid suhteid säilitada? Minu jaoks on suhteliselt ilmne, et piinamisele mittevahelesegamine ja moraalse palge säilitamine ei ole korraga võimalikud.

Sten ütles ...

Ma mõtlesin just sama asja - milleks on vaja majaomanikuga häid suhteid säilitada sellises olukorras?

Ray D. Noper ütles ...

Rõhutan, tegemist on teoreetilise küsimusega - üritan selgeks mõelda mõne inimese suhtumist ja selleks uuringi lugejate arvamust...

Aga muidu, minugi mõte oli sama.

Sten ütles ...

Tulirelva tohib kasutada ka kuriteo ärahoidmiseks/takistamiseks.

Ma saan aru küll, et sa mu vaateid ei jaga :), aga see on lahendus - säilitad oma moraalse pale ja suhted majaomanikuga ei ole enam teema :)

Hundioru Nirti ütles ...

No näed, Ray, me loeme üksteise mõtteid ka väga kaugete vahemaade tagant, ilmselt oleme sugulashinged :)

Ma vaatasin just filmi (vt. mu blogisse, mis püstitab täpselt samasuguse küsimuse, nii et kui ma olin filmi vaatamise lõpetanud, tulin ma siia ja sain kerge šoki.

Soovitan filmi vaadata, muide.

Mis kuradi rumalusi sa siia postitad, muide, politseisse tuleb helistada! :D

arni.alandi ütles ...

Küsimusele vastates: ma arvan selle võimatu olevat.

Hundioru Nirti ütles ...

Ei ole võimatu. Kui sa tead, et sa ei ole ainus inimene, kes nende laste piinamist näeb, võib politsei kutsuda ju salaja ja teha nägu, et sina ei tea millestki midagi.

Samas ma püstitan vastuküsimuse, et miks sellise limukaga peaks häid suhteid säilitama?!

Ray D. Noper ütles ...

Ärge mind valesti mõistke - ma ise ei ole sellises situatsioonis. Mina sellist situatsiooni ei taluks, ammu oleks midagi ette võetud.

Huvitav et tavapärased blogosfääri moraalitsejad - Ingrid näiteks - ei taha vastata ?

Hernez, C. ütles ...

D., sul on liiga palju vaba aega rumalustele mõtlemiseks:)

AGA
Kui situatsiooni selgitatakse juba enne sisse kolimist, siis ma küll ei vaevuks kolima hakkama. Ülejäänud arutelu ilmselt oleks mõttetu.

Samas, nn pahadest LASTEST...olgem ausad, olen isegi fantaseerinud kõikvõimalikest asjust, mida teeksin näiteks selliste lastega, kes kasse torusiiliga üle valavad ja kutsikatel käppi otsast lõikavad.
Olulisel kohal neis fantaasiates on näiteks naelapüss;)

Mida see minu moraalse palge kohta räägib?

...see läks vist küll nüüd natuke teemast mööda...

Jõudu,
c.

Absolutely Fabulous ütles ...

kui ma sellest juba enne teaks, siis ma ei koliks sinna majja, ja ta ei oleks minu s6ber, ja ma teeksin midagi; aga järjekord käiks nii, et k6igepealt ta ei oleks minu s6ber, ja siis tulevad need ylejäänud asjad