Lehed

20080327

Näide, kuidas enda ja teiste veenmine aitab iga häda korral...

Jälle Pharyngula kaudu, muidugi : Vanemad ravisid diabeedihaiget last palvetega insuliini asemel.

Kahjuks saavad need vanemad ilmselt Ameerikaliku "get out of jail free" kaardi, kuna tegemist oli religioosse käitumisega...
Aeg on edasi läinud ja religioonist on saanud oopiumi asemel fentanüül...

3 kommentaari:

Shadow ütles ...

Muide, minu isiklik paduusklik vanaema ravis kunagi oma poja (ehk siis minu isa) kollatõbe palvetega. Hea, et vennike ellu jäi üldse. Okei, ma saan aru, et üks inimene võib peast imelikuks minna, aga mida arvata kõigist tema kaaspalvetajatest?

Ja kui ma seda lugu kunagi oma tuttavale luteri kirikuõpetajale kõnelesin, oli reaktsioon järgmine: Umm... mis kirikusse see vanaema kuulus? ei tea rohkem kui et kristlane oli? Kõigi tunnusmärkide järgi pidi ta baptist olema. MEIL, luterlastel, selliseid asju ei juhtu, aga NEIL võib igasuguseid asju ette tulla...

Ma loodan, et keegi ei imesta, miks mu suhtumine kristlastesse on... umm... mõnevõrra kriitiline.

Hundioru Nirti ütles ...

Hmm...

Mõned aastakümned tagasi jäi Eestis üks väike poisike vähki... Ja arstid ütlesid, et teda ei ole võimalik ravida, mitte mingil tingimusel, liiga palju siirdeid, liiga palju... Liiga nõrk organism, ei saa, surm, kõik.

Poiss & poisi pere olid usklikud. Poisi eest lausuti palju eestpalveid, loeti ühiselt Piiblit...

Poiss jäi ellu ja paranes ja õilmitses.

Mõnikümmend aastat hiljem sai poisist esimene Eesti ametlikult süüdimõistetud kannibal :)

Hundioru Nirti ütles ...

Muide, eksisteerib ju USAs siiski selline mõiste nagu "usuvabaduse rikkumine"? St kui ikka väga ära keppida, siis ei saa midagi priilt minema.