Lehed

20080318

Eneseveenmise kunstist...

... kirjutatud artiklit refereerib PZ Myers.
Tore lugemine inimestest, kes arvavad, et pelgalt veenmisega saab hädasid lahendada.

3 kommentaari:

higgins ütles ...

Teine kommentaar oli päris terane. =)

Hundioru Nirti ütles ...

Ma usun, et veenmisel on siiski suur jõud... Olen seda omal nahal kogenud. Kui endale ikka sisendada, et "Ma olen üks kuradi äbarik, ma ei saa hakkama, ei suuda..."

Siis ei saagi üldjuhul.

Ray D. Noper ütles ...

Oi, aga ma ei väidagi, et ei ole.
Pigem on väide selles, et veenmine, olgu ta otsese või kaudse sugestiooni või palve või meditatsiooni vms. kujul ei ole panatsea.

Tulenes tegelikult ühe tolvani väitest/suhtumisest, et teiste hädad on need inimesed endale ise külge mõelnud ja pelgalt eneseveenmisest piisaks, et neist lahti saada. Tema enda probleemid ja mured, muidugi, on täiesti objektiivsed. Yeah, sure.