Lehed

20071116

Hinnangutest... ühe lausega.

Eelistan olla mõne vähese tolvani poolt keskpäraseks iroonikuks nimetatud kogu üldsuse poolt häiretega vandenõuteoreetikuks pidamisele...

7 kommentaari:

Andres ütles ...

Milline konformist! No vähemalt tunnistad siin enesele ausalt, et läksid kambakaga kaasa puhtalt karjainstinktist, soovist kuuluda gruppi ja olla nagu kõik teised. Hea seegi.

haldjas ütles ...

sa, Ray, meenutad oma retoorikaga yht mu töökaaslast, kes aegajalt tsiteerib eesti filmiklassika teost, mida ma näinud pole (ja pealkirja ei mäleta):

Ässitaja ei ole, aga verd tahaks näha!!

Ray D. Noper ütles ...

Nokammoon, Haldjas, see oli konkreetne vastus Andres Laiapea väitele, et ma mingi keskpärane iroonik olen.

Räme laim (teadküll, ropp, väike ja roheline), ma olen küünik hoopis.

haldjas ütles ...

iihuuu. pidasin su yldist retoorikat silmas :D see kirjutis tundus olevat sobiv koht, kuhu oma arvamust kommentaarina riputada :P

ootan ka teises kohas vastukaja... ;)

Ray D. Noper ütles ...

Aga ma ässita ju inimesi omavahel kaklema ? See pole üldse huvitav IMHO, palju vahvam on neid enda kallale ässitada ja lasta neil võimaluse korral narriks jääda ?
Tead küll kasse, kes vaksa võrra kaugemale koera ketiulatusest maha istuvad ja magamajäämist teesklevad, ise ühe silmaga koera raevu piiludes ja sisimas irvitades? :P

Tegelikult, srsly, idiootidele tuleb öelda, kui nad idioodid on, seejuures olen ma siiski piisavalt laisk, et kui teised juba ütlevad, siis ma enam ei vaevu... Võiks ju Infopartisani või OV kombel vandenõuteooriaid ehitada, Alpiraini moodi liberaalset konspiratsiooni sõimata, I&I järgi kuulujutte inimeste eraelu kohta rääkida... Kuid milleks ? See kõik siin on gonzo, hüpersubjektiivne arvamusavaldus.

P.S. et mitte tekitada asjatuid küsimusi eelnevate arutlude teemal, siis subjektiivsed on ainult esitatud arvamused, kõikvõimalikud faktid on üldiselt kusagilt korjatud ja kellegi poolt kontrollitud :P

Andres ütles ...

Alar Floren, aga küünikuks olemine ei välista ju seda, et võid samal ajal olla ka keskpärane iroonik. Ja kui omistad kellelegi vandenõuteooriate ehitamist, siis too selle kohta konkreetseid näiteid (tõesta oma väiteid), sest muidu võib see kõlada nagu solvunud ja kibestunud inimese alatu laim. Sa ju ometigi ei taha, et sind peetaks alatuks laimajaks? Või kuidas?

haldjas ütles ...

löö aga lärmi ja õrrita nagu jaksad, aga tuleb sul arvestada võimalusega, et koerad vbla ykskord keti otsast lahti pääsevad... ja missa hing siis teed? ronid puu otsa we? ära siis igaks juhuks praegu neid õrrita, kes ka ronida oskavad... :P

=))))