Lehed

20070808

Veel metastuffi

Extremetrackingust võib muudki huvitavat leida...
Näiteks, hiljuti on käidud mu blogi lugemas US riigidepartemangu arvutist... Saadetuna Google'st... Päringuks 'Inno ja Irja' :P

Lisaks on käidud vähemalt 5 korda Colombiast (kui see oled sina Jose, siis võta ühendust, see ei ole müstiline Venemaa, äri aetakse siin viisakalt. Too kraam ära, ei hakka tapma. Esialgu.1), 4 korda Senegalist (wth ? Neil on internet ?), 2 korda Venetsueelast (muide, otsing mahaxxx.com kohta pärines just sealt). Arvestades mu viimase aja kommenteerimisharjumusi on üllatavalt vähe külalisi olnud naaberriigist, sõbralikult2 ja viisakalt3 Venemaalt...



1 - lollid naljad mul, brutus...
2 - vt eelmist
3 - vt eelmist

3 kommentaari:

Rents ütles ...

Ma tahass kah sellist programmi, kust seda saab? Aitäh :)

Või noh, seda träkingut või mis iganes see asi on, mis teeb kindlaks, kust ja kuidas sinu lehele on jõutud....

Ray D. Noper ütles ...

Extremetracking nimeks, saab siit...

moonike ütles ...

tere!

ameerika ip alt saab ka eestis tulla, kui ma näiteks tööl võtaks kätte ja loeks sinu blogi, siis kohe näeksid, et keski suvaline hull oaklandist on käinud =) aga võta näpust see oleks hoopis mina tallinnast. =)