Lehed

20070620

Hei, OV, milles küsimus ?

Hiljutises kommentaaris suvatses Olev Vaher mu matemaatikahindes kahelda, juba varem on ta korra üritanud sama öelda ka mu loogika kohta.

Kas see tähendab siis seda, et kui ma tema ideedega nõus ei ole, on mu loogika automaagiliselt vigane ? Ja seda üritab väita inimene, kes oma blogis ajatab vandenõuteooriaid, mille puhul võib vaikselt kuulda, kuidas Occam oma hauas nutta tihub ?

Enamasti kipub ta hüppama siis, kui Reformierakonde kritiseeritakse, selles osas on ta tubli parteisõdur, seda muidugi... Üks Riik, üks Partei, üks Juht, üks seisukoht, elagu Ansip ja Reformierakond !

4 kommentaari:

OV ütles ...

No milles küsimus? Nii ebamääraselt ja segast juttu ajavadki vandenõuteoreetikud ;)
Relax, pigem oled sina parteisõdur

Ray D. Noper ütles ...

Egas mina pole see, kes igal vähimalgi võimalusel rõhutab, kuidas ta erakonda asutas või iga vähimagi rünnaku puhul oma erakonna eest laskeava ette hüppab... Võtan sõnad tagasi, kui sa leida mind mõne partei nimekirjast või mõnda parteid valikuta toetamast... Esimesel juhul tuleb ilmselt tegemist politseiga, kes erakonda astumise dokumentide võltsimist uurima peab.

Ja vandenõutooriatest... Mina olengi see, kes maailmavalitsejatest oma blogis kirjutab ja laseb ühtlasi ennast intervjueerida vandenõuteemadel ja ennast vandenõuteoreetikuks tituleerida (http://www.ekspress.ee/viewdoc/1BFE7E2ADF84EF3EC22571E700610499)...

OV ütles ...

Ma olen enda isikut just tagaplaanil hoidnud. Vahel olen vihjanud just ELDP-le, et Reformierakond pole kõik üksmeelselt mõtlev seltskond. See aga ei tähenda IRL-stiilis lastetuba... Kui vaja kritiseerin RE ja kui on ülekohtune populism teistelt erakondadelt siis pean vajalikuks selgitada, et vaadataks ka teise vaatenurga alt...
Ray ammu oleks aeg näha 11. septembri sündmuste tegelikke esilekutsujaid. Mis teha kui enamik ikka massiteadvuse poolt silmaklappidega elab. Ma ise olin ka kuni Iraagi sõjani silmaklappidega, kuid eesti ja vene keele ruumis elav sõber selgitas et nafta oli seal taga ja sealt saingi tõuke asju uurida...

Ray D. Noper ütles ...

Oh, selle vastu ma ei vaidle, et Iraagi sõja taga oli nafta :P

Iraani sõja taga saab ka nafta olema, eriti nüüd, kui Iraan naftadollaritelt naftaeurodele kolis :P

Aga maailmavalitsemine on pisut kahtlane värk... Kas nad tõesti jaksavad ? Lolliks ei lähe seetõttu ? :P