Lehed

20070504

Vastuseks ühele kommenteerijale

Keegi Madam Mina võtab kokku mu eelnevad postitused.

Väikesed parandused tema postitusele:
* ainuisikuliselt ei nimeta ma kedagi idioodiks, see on kahjuks liiga levinud probleem
* idiootideks nimetan ma inimesi, kellel on loogilise kausaalsuse (põhjus-tagajärg seose) taju alaarenenud
* antud link räägib "dr." Emoto uurimustest, mis on head näited selle kohta, kuidas valida täiesti juhuslikest katsete tulemustest välja ainult need, mis sobivad teooriaga... umbes nagu kreatsionistidest "teadlased", kes on "tõestanud" maailma loomist u. 6000 aastat tagasi.
* võtan väljendit "igavene nihilist" isikliku rämeda solvanguna; kas ma sain selle tiitli pseudoteaduse ja selle haipijate kritiseerimise eest ?
* arv 90000 on kahtlane, võrguallkirjad ei ole autenditud ja ma võin 10 minutiga organiseerida 100000 suvalist nime ja meiliaadressi millel on loogiliselt ja juriidiliselt võttes sisuliselt sama kaal
* ma olen tsiviliseeritud võõrustaja, üldiselt; ma viskan lihtsalt päriselt ka ebateaduse propageerijaid oma kodust välja... mul ei ole midagi usu vastu, niikaua kuni seda ei presenteerita tõena
* Tõnis Mäest on kahju, kuid samas tõestab vana ütlust - iga kingsepp jäägu oma liistude juurde.

5 kommentaari:

rojukene ütles ...

Sellesse kähmlusse ma üldiselt ennast vahele toppida ei kavatse, aga tahaks mainida, et 100% teaduseusku inimesed on minu kogemuste kohaselt loomult täpselt samasugused kui 100% jumalausku tegelased ;) Pind ja palk, kuigi teiste kohtade peal.

Pealegi mõtle kas või sellele, et Einsteini ideed ning avastused lükkasid nii mitmedki omal ajal raudse tõena tundunud väited lihtsalt ümber.

Ainet õhtuseks mõtisklemiseks, muud ei midagi.

RABBITMONSTERATTACK!!! ütles ...

Poliitika teemadel ma siinkohal s6na v6tma ei hakka AGA...
see veekristallide v2rk on hullult levinud ka minu tuttavate seas.

N2iteks tean yhte noort naisterahvast ,kellel on kapis pudelid veega. Vee sisse pani ta riisiterad, millele eelnevalt oli kirjutanud erinevaid sõnu (sic!). "Positiivseid" ja "negatiivseid" siis. Kui ma õigesti mäletan, siis ta tahtis hiljem proovida erineva veega lilli kasta. Et kas lilled surevad "negatiivse vee" peale ära.

Kui ta mulle seda seletas, naersin ennast ribadeks. Ma mõtlesin, et ta teeb päris head nalja...Ta ei teinud...

Katse tulemusest ei ole ka kahjuks veel midagi kuulda olnud.

Ray D. Noper ütles ...

Kunstiinimesed, ma ütlen... Aga noh, mis sääl vahet - feng shui või riisivesi... feng shuil, muidugi, on olemas teoreetiline puutepunkt päris teadusega (a'la Pratchett "kui sa teed peldiku kaevule liiga lähedale, lähevad kurjad vaimud vee sisse" jne.)

Morgie ütles ...

ära solva kunstiinimesi, tead. nende hulgas pole ei hulle ega esoteerikuid keskmiselt rohkem kui mujal. Mis põhiline, kunstiinimesi on sama erinevaid kui ntks teadlasi, muusikainimesi, raamatupidajaid.

solvunud "kunstiinimene"

Ray D. Noper ütles ...

"Kunstiinimesed" oli konkreetne norimine eelneva kommenteerija ja tema tutvusringkonna kallal, mitte otsene vihje mingile kindlale inimeste hulgale.