Lehed

20070502

See nupp aitab rüüstajaid kinni püüda ja võtab Savisaare pukist maha...



Kliki nuppu, kui sulle ei meeldi eestlased, venelased, Savisaar, Ansip, halb ilm või hernesupp. Igal juhul aitab ! Anna oma hääl, et sind saaks identifitseerida idioodina ! Kui sa ei ole meiega, siis sa ole meieta !

Idioodikari. Need inimesed siin. Need, kes usuvad saite, nagu see või see. OK, see teine on võibolla isegi natuke kodanikualgatuse nägu, aga esimese puhul peksab küll idiootsust igast kandist üle serva. Ma ei ole väga suur ropendaja tüüp, aga selle peale tahaks küll öelda, nagu aknapesija legendaarsest anekdoodist.

Mõnikord on Väga masendav olla libertaar ja uskuda inimeste sõna- ja mõttevabadusse.

Aga jah, see teine, peaaegu kodanikualgatuse nägu lehekülg... keda see kotib, mis ühel veebilehel "allkirjadena" esitatakse ? Kui paljud neist üldse on tallinlased ? Mitu protsenti tallinlastest on allkirja andnud ? Kui palju on võltsitud andmeid, lollpäid, kes arvavad, et "annavad panuse" sellega, et lisavad eri nimedega kõik oma meiliaadressid vms ? Ja mis kõige tähtsam: kui paljud neist hääletanutest käisid seekord valimas ?

Ma ei ole suhtumise "valimas ei käinud, seega möliseda ei tohi" toetaja. Ausõna.
Savisaar on demokraatlikult valitud volikogu (vähemasti teoreetiliselt) demokraatlikult valitud linnapea. Tema mahavõtmiseks on mitmeid erinevaid - demokraatlikke - protsesse, neid lisandub, kui ta juhtuks tõepoolest mõnda seadust (tõestatavalt) rikkuma. Kodanikualgatused on toredad asjad, aga räme mõte on tühjalt hüppama hakata ja lolli mängida ning hilisemate kodanikualgatuste üritused juba ette arvatavaks farsiks muuta. Tänage neid idioote, kui kunagi avastate, et kedagi ei koti, mida kodanikuühendused teevad.

Aga pronkssõdurist ma ei räägi seekord, rüüstajatest ka tegelikult mitte, milleks. Mina ei olnud kohal, ei näinud midagi, ei saanud isegi ülikonda omale mitte !

7 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Ülimalt südankosutav sissekanne.

Madam Mina ütles ...

Hmmmm... mulle väga ei meeldi, et Sa mind ja ka paljusid teisi idioodiks ja lollakaks sõimad. Viimasel ajal on palju räägitud hea olemisest. Milleks sellised sõnad? Olla ju veekristallidegagi nii, et kui veele head muusikat mängida või anumale "ma armastan sind" kirjutad, on kristallid ideaalsed kuuenurksed. Ja vastupidiselt - "ma vihkan sind" tähendab kristallide puudumist. Kõlab tobedalt, aga olla teaduslikult tõestatud... Ja meie koosneme 75% veest. Järeldusi siit ei ole raske teha.
Miks mina oma nime Savisaare vastu kirja panin? Esiteks ei ole ma teda kunagi pooldanud. Enne valimisi ummistati mu postkastid kirjadega, mis keelitasid Keskerakonna poolt hääletamast. Savisaar on pukis. Vastuseis elab edasi. Kus on erinevus? Teiseks olen ma kodust kaugel ja tahaks hirmasti kaasa lüüa. Internet on tänapäeval see, mis mingilgi määral tegutseda laseb. Kolmandaks on see rahumeelne protestivajadus. Inimestel on kuulumisvajadus. Leian, et on parem oma nimi kuskile kirja panna ja tunda kas või natulenegi, et andsin oma panuse kui minna tänavatele kellegi päid lõhki lööma.
Kui rahvas tunneb, et on vaja, siis järelikult oligi. See, et tegutseti hetkeemotsioonide ajel, ei loe.
Oijah.

Ray D. Noper ütles ...

Sensitiivsed kristallid ? Olla teaduslikult tõestatud ? Vabandage väljendust, aga - sittagi. Ei ole. Sõjakommunismi tingimustes laseks ma need idioodid, kes pseudoteadust üritavad levitada, lihtsalt maha.

See veekristallide "mõjutamine" on muidugi eriti loll "teadus"... Aga noh, mis sa teed, mõnel lihtsalt ei ole kriitiline mõtlemine arenenud ega suuda absurdsusi ära tunda.

madam mina ütles ...

???
Ma ei tea, mulle igatahes meedlis, kuidas Tõnis Mägi seda mõtet oma kontserdil edastas. Praegu ei ole sõjakommunismi tingimused. On ainult inimesed, kes on madalalaubalised ja õelad. Sobib igasugune kritiseerimine ja irisemine, peaasi, et võimalikult vaenutsev. Ropu suuga nihilism on selle nimi.

Ray D. Noper ütles ...

Mis mõtet ? Tõnis Mägi rääkis mõtete mõjust veekristallidele ? Kahju, kui see tõsi on - olen teda senini ikka intelligentseks inimeseks pidanud.

Aga selles osas on sul õigus, et ei ole sõjakommunism, sellest hoolimata peaks sellise lolluse, nagu see kristallide jutt oli, ajamine olema kriminaalkorras karistatav vähemasti sundsteriliseerimisega - et idiootsuse geenid edasi ei leviks.

Aga võibolla ongi levimas selline suhtumine, et asjade õige nimega nimetamist peetakse madalalaubalisuseks ja õeluseks... Et lolluse lolluseks nimetamist peetakse vaenutsemiseks... Et viitsimist ja tahtmist asjade tagamaid uurida peetakse nihilismiks... Kurat seda teab. Võibolla ma olen lihtsalt ajast maha jäänud.

arrowhead ütles ...

hoidke oma hobuseid, härra!
Ma isiklikult olen pidanud seda sissekannet edgarsavisaarmaha "allkirjade" kogumise kohta üpris teravmeelseks ja asjakohaseks (vorm on võibolla veidi liiga kategooriline, aga pole minagi sellest süüst oma blogis puhas). Samas tundub kuidagi väga kitsarinnalisena see, kui vastukommentaari sisust püütakse kinni ainult repliik veekristallide kohta ja hakatakse selle ümber oponenti maha tegema, süvenemata oponendi kommentaari tegelikku sisusse. Nii et, lugupeetud blogiautor, teil on päris häid mõtteid, kui nüüd aga saaks enesekriitikat ja tähelepanelikkust teiste arutlejate sõnavõttude suhtes ka kraadi võrra juurde keerata, oleks eriti vahva.

Ray D. Noper ütles ...

Arrowhead, muud põhjus, miks idioodiks nimetada, oli ju piisavalt lahti selgitatud postituses ?

Aga see selleks, igaühel on oma lemmikteema, mida vaenata, minu jaoks on selleks kõikvõimalike pseudoteaduste haip... OK, ma ei ole NII veendunud, et hüpoteetilisel juhul, kui valitsus ütleks: "nii, inimesed, nüüd on pseudoteadus riiklikult eelistatud teadusele" läheks tänavale marodööritsema, aga ikkagi.

OK, tagasi lammaste juurde, nagu postituseski mainitud on idioote, kes arvavad, et kui nad internetis mingisse suvalisse kohta oma nime kirja panevad, siis see kohe loeb midagi. Sittagi. Oleks see hääletus tehtud korrektselt, korjatud allkirju ainult tallinlastelt, dokumendiga identifitseeritud valimisealistelt isikutelt... Palun. Praegu on see ainult propagandatööriist igasugustele keitpentustele, kes saavad sellega omale poliitilisi kannuseid teenida, muud tolku sellest ei ole. Lisaks see, et nüüd omavad täiesti tundmatud tegelased suurt kogust Eesti inimeste meiliaadresse. Lisaks juba kusagil blogosfääris mainitud asjaolu, et nüüd on kõik allkirjastanud ennast sidunud Eesti Rahvusliku Liikumise agendaga...

Go figure, kommentaarides selgub tõde, nagu öeldakse :)