Lehed

20070508

Milleks koer ?

Tänane sõim siis teemal koeraomanikud, kes oma "lemmiklooma" maja ees ketis hoiavad, nii et see möödaminejate (inimesed, varesed, hallutsinatsioonid) peale hääle kähedaks lõugab ja muidu tüütu on.

Palun. Ma saan aru, lemmik ja puha - võtke koer tuppa omale siis, kui ta nii armas on... Segaks teisi inimesi vähem ja üldse oleks puhtam, kuivem ja muretum tunne. Koeral siis. Kui vaja, käid jalutamas temaga etc.etc.etc.

Ärge tulge rääkima, et koer on koduvalvur - koerast möödapääsemine on tänapäeval väga lihtne (koera jaoks, mööngem, enamasti fataalne) ja signalisatsioonina ta ka ei aita - nagunii lõugab kogu aeg.

Müstika on see koeraomanike mõistus...

3 kommentaari:

miira ütles ...

Oi, näe, minu teema otsa koperdasid. Sellest võin ma päevi vinguda ja iriseda, kuidas koeraomanikud ikka idioodid on... Samas mööngem, see ei viiks mitte kuhugi. Koeraomanikud suudaksin viie minutiga raevu ajada, kuid idiootidega suhtlemine või veelgi enam lootmine, et nad veidi taiplikumaks muutuksid on raisatud aja- ja närvikulu. Seega jätan liigsed kommentaarid avaldamata.

Helis ütles ...

Ma meenutan enda vanemata koeri ketis ja siis mõtlesin mida sulle vastata.Arvan, et koer on ketis selle pärast, et toas ta raisk haiseb ju, ja siis peab teda pissitama ka ju, ja siis ta ilastab ja siis ei lase rahus süüa.Ehk siis on parem kui ta on õues ketis ja kui nunnutamise tuju tuleb siis lähen sinna keti juurde.Veel üks põhjus, miks koera ketis hoida, on see, et kui sul käib palju külalisi ja koer ei oska külalistega ilusti ümber käia siis on parem teda ketis hoida.Hmmm meili mulle, teen sulle pika listi sellest, miks koera ketis hoida.PS. mul endal koera pole, ma olen hobuseinimene :)

Hundioru Nirti ütles ...

Mõned inimesed on teinud kompromissi, hoides koeri öösiti toas, aga päevaks nad vabalt aeda jooksma lastes kas siis mõneks tunniks või hommikul tööle minnes koer aeda, õhtul tulles tagasi tuppa.

Senikaua, kuniks tegu on koeraomaniku enda aia ja majaga ning garanteeritud on kaaskodanike ohutus (näiteks saab uksekella panna värava juurde, eks), ei näe ma mitte mingisugust probleemi selles, et kellelgi koer aias jookseb. Loomulikult võiks koer ideaalis olla flegmaatilise närvikavaga ja mitte hüsteeriliselt röökida iga mööduja peale, aga paljukest neid hulle koeri ikka on?

Koera aias pidamisele või aeda laskmisele suudan mitu head põhjust leida, neid peamine:

Paljud inimesed hoiavad oma kasse samamoodi vabapidamisel, aga kasse sa juba aias kinni ei hoia. Kes on kokku puutunud "naabri kassidega", st kõutsidega, kes kusevad ja sirtsutavad su nööril kuivava pesu täis, kraabivad peenrad segamini ja kriibivad su auto kapoti kriimuliseks, siis see teab mis tunne see on. Koer aias hoiab kassid eemal ja uskuge, see pole mitte väike asi.