Lehed

20070521

Kes hiljaks jääb... (ehk Kas ma olen silmakirjalik?)

...see ilma jääb. Interneti puudumine kodus (Halloo ! Televõrk ? Pange kiiresti oma 450MHz võrk tööle, ükski muu asi orupõhja ei ulatu ju...) on põhjustanud selle, et nii mõnigi huvitav tekst jääb lugemata... Seekord siis kellegi JanekP postitus "Vasakpoolsete silmakirjalikkus", mis esmaspäeva hommikuks oli juba kahjuks parooli alla pandud (kuid ! kaaskannatajad - selle jaoks on Google Cache !)...

Artikkel iseenesest on tüütu, oma tõde on sääl sees, oma totrused samuti (nt. on peetud kohaliku vasakpoolsuse ainuesindajaks nn. kamaiite), kuid kommentaarid on täpselt see kaste, mis muidu igava vanillijäätise maitsvaks desserdiks vormistavad... Tahaks lausa isegi osa võtta diskussioonist, kuid... lukus.

Seega, diskleimerina - mina olen vasakpoolne, suisa anarhist; kamaiite ei toeta, punamust.orglaste konform-anarhismi üle irvitan, teoreetilises plaanis toetaksin ülemineku puhul meritokraatliku vabariiki (vabariik siis Rooma imperaatoriteeelse riigikorra tähenduses, mitte praeguse abstraktse mõistena). Oma blogist kommentaare ei kustuta, sõnavabadust pean kõige tähtsamaks vabaduseks. Ansipist arvan siiski halvasti, fašistiks teda ei pea, kuid eriliselt nutikaks samuti mitte (arvan, et Ansip on väga hea taktik kuid ääretult sitt strateeg, selles suhtes paras paar Savisaarega, kes täpselt vastupidiselt on hea strateeg kuid väga kehv taktik - suudab ideaalsed positsioonid kätte võita ja siis need ühe ebaõnnestunud lahinguga käest anda; valitsuses nad täiendasid teineteist küllaltki hästi). Savisaart ka ei toeta, viimastel valimistel andsin hääle Vasakparteile (argumendiga, et nende platvorm oli enamvähem talutav, maailmavaade enamvähem ning riigikogus nad nagunii enamust ei saavuta, seega võin julgelt öelda, et minu häälega ükski idioot riigikokku ei saanud). Mõtteviisilt olen pigem pragmaatik (millest ongi tingitud minu toetuse puudumine kamaiitidele ja punamustlastele). Vägivalda ei propageeri, eutanaasiat toetan, (organiseeritud) religiooni ei kannata silmaotsaski.
Olen ma seepärast silmakirjalik ? Mingis mõttes kindlasti... Sõnad ja teod ei lähe alati 100% kokku, kuid pingutan sinnapoole...

Teistes uudistes: parbrimoos õuna, banananaani ja kaneeliga. Sobib hästi vaniljeplombiiri ja küpsiste juurde. Päriselt ka.

1 kommentaar:

andris ütles ...

jep, täiesti nõus, mul on ka suht sarnased vaated. eriti mis puutub sellesse punamusta - tundub, et see organisatsioon on välja mõeldud puhtalt selleks, et pealtvaatajatele tsirkust pakuda, tõsiselt võtta ei suuda seda vist keegi. ükskord vaatasin kuskilt uudistest kuidas punamustad oma järjekordset üritust planeerivad - istusid kõik koos ühes ttü uue ühika toas (pappi paistab ühesõnaga olevat, kuna seal on suht kallis üür) naril nagu linnud õrrel, idealismus nägudelt säramas. nende foorum on ka üks suur anekdoot ainult. aga vähemalt on neil mingit tegevust, see on hea noortele inimestele.