Lehed

20070531

Järjekordne vastulause...

Otsustasin vastata omamoodi huvitavale kommentaariumivestlusele oma blogis.


  • "Mida ütleb kõrvaltvaatajale sinu blog, kus sa kõiki ohjeldamatult idiootideks tembeldad ja muidu koledasti märatsed?" - mine vaata sõnaraamatust väljendit 'gonzo' ja arvesta seejuures, et erinevalt peavoolu ajakirjandusest võib blogipidaja oma arvamuse avaldamises absoluutselt vaba olla.

  • "Häbi, eks?" - ei ole, aitäh pakkumast.

  • "Kõige kurvem on, et sa teed kõike veel anonüümselt" - umbes sama anonüümselt kui Kivisildnik - pseudonüüm (suhteliselt avalikult teadaolev seejuures) ei tähenda anonüümsust.

  • "Mina ei ole sinu vastane ega ennast sellena kusagil defineerinud" - antud vaidluses oled sa ju vastane ? Muus osas tõepoolest ilmselt mitte, ei tunne isiklikult. Ära ürita öelda, et vaidlust ei ole olnud - sina väidad, et need "allkirjad" loevad midagi, mina väidan, et ei loe (sest on valesti korjatud - kui mitte võltsitud).

  • "Vaimupuuet mul samuti ei esine" - good for you, girl.

  • "tekstitundmisoskus on mul kindlasti keskmisest tugevam" - ilmselt sa lihtsalt ei lugenud mu kommentaare läbi... Aga selle probleemiga olen varemgi tuttav, et muidu intelligentsed inimesed puutudes kokku enda arvamusest erinevaga järsku kuidagi halvasti tekstist aru saama hakkavad...

  • "Tegelikult ma muidugi sind aidata ei viitsi" - äitüma, ei ole tarviski, saan ise hakkama. Suur poiss juba, eksole.

  • "teiste õuele ürita mitte oma taaka tassida" - noh, ma lasin ennast eksitada kommentaarist, mis algas sõnadega "Kui mina oleks poliitik", arvasin selletõttu, et ülipiltlikud näited on antud kommentaariumis sobivad. Kui sa aga arvad, et fakti - see allkirjade kogumine oli üks mõttetu ja loll tegu - selgitamine on "taak"... Sitt lugu valge mees, ütleks sel puhul.



Kogu minu point seisneb selles, et aktsiooni läbiviimise meetod oli niivõrd vale, et aktsiooni tulemus pole mitte lihtsalt nullilähedane vaid suisa negatiivne, muutes järgnevatel, korralikult realiseeritud aktsioonidel läbimurdmise märgatavalt raskemaks.

5 kommentaari:

Imre ütles ...

Mis see on mingi viimase sõna võistlus või ? aga nevermind, kaitsmaks "bussiootepaviljoni" võrdlust (mida me pisut erinevalt tõlgendame), lisan oma viimased kaks senti sellesse teemasse siin blogis:

Ettevõtmine oli sitasti korraldatud? oli!

Kas korraldajate taotletud tulemi mittesaavutamine tähendab, et kogu üritus on mõttetu?
C'mon, isegi sina ei ole NII reaalinimene, et pidada mingit numbrit (näiteks verifitseeritud "allkirjade" hulga võimsus) olulisemaks sõnumist. See, et "sõnumi" toetajate hulk ei ole üheselt määratav ei muuda sõnumi olemasolu.

Anna andeks, kui ma su avalikku privaatkähmlusse sekkun (kurat teab, miks te sellise vormi olete valinud, vajate jüngreid või feimi?).

Ray D. Noper ütles ...

Aga see ongi probleem, et ei ole võimalik selgitada, kas "sõnum" on pärit ühelt, kümnelt, sajalt, tuhandelt või sajalt tuhandelt inimeselt, mistõttu seda "sõnumit" ei saa võtta, kui vox populit...

Kusjuures, korraldajate taodeldud tulemuse kohta ei oska ma muud öelda, kui et Eesti Rahvusliku Liikumise, mis selle aktsiooni algatas, taotlused on sageli üldse kuidagi segased ja mitmetimõistetavad... võibolla oligi tegemist lihtsalt provokatsiooniga ja järgnevat ürituste raskendamisega ?

abele ütles ...

sorry vaan, minu jaoks oli kogu selle ettevõtmise nõrgim lüli just sõnum. minu meelest püüdis see halvasti vormistatud allkirjaaktsioon tähelepanu kõrvale juhtida valitsuse lühinägelikelt ja vastutustundetutelt otsustelt.

savisaare vastane viha on eestlastel kogunenud pikka aega hoopis tõsisemate fiaskode pärast, millest ükski pole savisaare mõjuvõimu kahandanud. nüüd siis püüti seda viha allkirjaga läbimõtlematult välja elada ja siduda sellega, mida ta tegi või ei teinud seoses pronkssõduriga.

minu arust on mage lugu, kui inimesed ei vaata, millele nad täpselt alla kirjutavad. see, et paljud (ka mina) peavad savisaart tropiks, on natuke teine teema.

kui kõik asjad savisaare kaela ajada ja isegi mitte vaeva näha argumentide kogumisega, siis aegamisi see pidev süüdistustelaviin devalveerub. mis ei tapa, teeb tugevamaks. savisaar ongi see mees, kes on harjunud igast pasast puhtalt välja tulema.

Ray D. Noper ütles ...

Ometi inimene, kes saab aru, mida ma öelda üritan... Kas ma tõesti olen nii raskesti arusaadav ? :S

abele ütles ...

ei ole raskesti arusaadav. ma arvan, et see on ikka see värk, et vahel oskab inimene teisele arvamusele reageerida ainult oma peas kujunenud seisukohaga. kohandamata sealjuures isegi oluliselt sõnastust, kui vaidluseks läheb.