Lehed

20070426

Ma ei olegi perfektne ? (ehk: Inno ja Irja panus Eesti blogosfäärile)

The only difference between martyrdom and suicide is the press coverage
(Chuck Palahniuk, Survivor)

On kujunemas situatsioon, kus ilma selleta, et Inno ja Irja ei ole sinust räpast ja vastikut sõimu kirjutanud, ei ole sa mitte keegi.
Seoses sellega tahaksin märkida, et mina isiklikult neid kumbagi ei tunne, olen neid paar korda Tartu Kaubamajas näinud, korvi oluliselt piilunud ei ole - ei tunne nagu huvi mingite suvaliste vantide harrastuste suhtes.

Seoses sellega tahaksin veel märkida, et kuna minu suunas ei ole nad veel sõimu saatnud, olen ma mitte keegi. Kuna, nagu täna juba märgiti, mitte keegi ei ole perfektne võib sellest kokku panna väite, et mina ei ole perfektne. No tänan väga, Tähismaa-gäng. Seda mul täpselt oligi vaja.

Diskleimer: isiklikult, nagu ikka, ei kiida heaks nn. musta pesu pesemist avalikus ruumis, samas, Inno avalikku ega salajast hukkamist ka ei toeta. Ingridit ma ka ei tunne, meditsiiniajakirja Kroonika samas normaalseks ei pea (minu arusaam on, et uudishimu on patt).

P.S. kui I&I kavatsevad ka minu kohta taustauuringut tegema hakata, siis teadku, et anonüümselt kirjutasin ma mõne kommentaari või teksti avalikku ruumi umbes viimati 10 aastat tagasi, pärast seda on peaaegu kõigil mu tekstidel avalikult teadaolev nom de plume ( nom de guerre?) all.

Kommentaare ei ole: