Lehed

20070116

Minu matused

Mingi hetk oli väga populaarne mõelda välja oma matuseplaane. Igaks juhuks, eksole, et kui midagi juhtub on vähemasti midagigigi sinu otsustada.
Täna tuli mulle üks mõte.
Ma tahan, et minu matustel mängitakse täies ulatuses läbi Anaal Nathrakh'i album 'Codex Necro' ja Mari-Leen 'Palju tänu mulle teie poolt' Kaselaanu album 'Rahutu Tuhkatriinu'. Vaheldumisi üks lugu ühelt ja siis teiselt. Ja kes enne lõppu ära läheb ei saa testamendi järgi midagi. Ha.

Tegelikult, stop mašinist, ma mõtlen veel natuke. Kindlasti leiab veel mõne eriti nõmeda asja, mida kuulata. Äkki õnnestub üritus nelja-viietunniseks venitada. Kõrvatropid on keelatud. Kuulata tuleb absoluutses vaikuses. Juua saab siis, kui muusika lõpeb.

Et ma saaks teises ilmaski veel inimestele nõmedat muusikat sokutada ja irvitada...

Kommentaare ei ole: