Lehed

20070121

Idiootide nimekiri [esialgu eemaldatud]

Seoses viimasel ajal levinud püramiidskeemikampaaniaga tekkis selline idee. Inimesed, kui te saate selle kirja, siis forwardige või saatke lihtsalt sisu mulle. Ma siis panen nende idiootide nimekirja siia postituse alla üles.

Ja kui te olite nii nutikad, et kandsite 25 krooni nimekirjas esimesele ja saatsite kirja edasi, saatke mulle ka ja pange märkus juurde. Ma siis tean teie nime ka siia üles kirjutada, suurelt ja rasvaselt.

Tänan tähelepanu eest.

EDIT 23.01.2007 08:02
Orkuti kaudu jõudis minuni antud teade:


Teadmiseks!

Merike Kasemets
Korrakaitseosakond
Põhja Politseiprefektuur
612 4105, 53 444 342
merike.kasemets@pohja.pol.ee
----- Original Message -----
From: Viljar Pihelgas
To: ppp@pohja.pol.ee
Sent: Monday, January 22, 2007 10:40 AM
Subject: Ärge avaldage oma isikuandmeid !


Tere!

Internetis on liikvel järjekordne kettkiri, kus nagu alati pakutakse kiiret ja lihtsat teenimisvõimalust. Teisisõnu on tegemist püramiidskeemiga. Kui keegi teie tuttavatest või te ise olete saanud sellise kirja siis palve - selgitage inimestele, et EI TASU avaldada oma andmeid netis EI TEA KELLELE ning, et sellised skeemid EI TÖÖTA nii nagu lubatakse. Selliste andmete avaldamisega seavad isikud ennast ise ohtu sattuda erinevate kelmuste ohvriks. Kirja näidis on meili lõpus. On liikvel ka väheke teise sõnastusega kiri aga mõte täpselt sama.
Eelnevaga seoses on palve saata sellised kirjad edasi meiliaadressile viljar.pihelgas@pohja.pol.ee


Lugupidamisega

Viljar Pihelgas
Põhja Politseiprefektuur
Majanduskuritegude talitus
6124968, (7)4968



Seoses sellega ma ajutiselt idiootide nimekirja üles ei pane ega täienda, kuna antud ülesande on ilmselt üle võtnud Eesti Politsei.

5 kommentaari:

Imre ütles ...

kiuslik, kuid õige idee. Ma mõtlesin ka selle peale, aga leidsin, et ma olen selle jaoks liiga hea :P

Ehk inimesed mõtlevad rohkem kui aeg-ajalt nende lollus avalikustatakse (wishful thinking).

btw, saatsin sulle kolm komplekti andmeid.

RABBITMONSTERATTACK!!! ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Ray D. Noper ütles ...

Sry, crrt, ma igaks petteks v6tsin su kommentaari maha. Vt postitust.

RABBITMONSTERATTACK!!! ütles ...

Ma loodan, et sa ikka edastasid nimed, kuhu vaja? :D

Ray D. Noper ütles ...

Sry, ilmselt mitte. Mina isiklikult pole ühtegi pakkumist saanud... hakka või tõepoolest inimestes uskuma :)