Lehed

20060425

[MUU] Olukorrast siinpool (Täiendet 22.05.2006)

Mnjaaa... seis on kriitiline...

Kas saata või mitte ? Kas leppida (kohati-rahulik-kohati-surm) olemasolevaga (mis hiljuti pisut paremaks muutus) või otsida uut (s.o. teistsugust) ja (suure tõenäosusega) paremat ja (ilmselgelt) huvitamat ?

Millest jutt ?
Sellest loomulikult... Mitte, et ma kindel oleksin, et üldse mõni suurtest firmadest minust huvitet on... Ühtegi ülesostmisekatset pole minu suhtes tehtud (ok, üks peaaegu et kunagi oli, aga selle ma organiseerisin põhimõtteliselt ise), hoolimata kuulujuttudest... Ma millegipärast ei usu, et siin mõne teise firmaga mitte-ülesostmise-kartellikokkulepet sõlmitud oleks.

Kui keegi leiab, et ma oleks tema ettevõttes vajalikum, siis olen ma valmis pakkumisi ära kuulama/läbi lugema aadressil ray.d.noper@gmail.com. Tööd meie armsas pealinnas ärge pakkuge, ma jään esialgu Tartusse.

Täiendus (22.05.2006)
Seis on muutunud - kas stabiilsemaks või mitte, näitab aeg.

Kommentaare ei ole: