Lehed

20060215

[TEST] Neljatest siis.

Aisasunnik, Daki, ma lootsin, et ma pääsen...

Niivõinii, kirves on visatud, tuleb siis püüda.

Minu neli töökohta1 ametit:
vabakutseline koodineeger
töötu
IT spetsialist
IT arendusspetsialist

Neli filmi, mida võiksin ikka uuesti vaadata:
Memento
Payback
Clerks
Mallrats

Neli kohta, kus elanud olen:
(õiges järjekorras)
Aaspere
Haljala
Tartu
Kärkna

Neli teleseriaali, mis meeldivad/-sid:
That 70s Show
The Saint
The Persuaders
Monty Python's Flying Circus

Neli kohta, kus olen käinud puhkamas.2

Neli lemmiktoitu:
napoleonitort (ilma moosita !)3
mannavaht 4
värskekapsa-hakklihahautis
pastatoidud

Neli veebisaiti, mida külastan (peaaegu) iga päev:
blog.tr.ee (ja hargnevalt siis vastavalt kes-mida-kirjutab)
UF
google.com (ja images.google.com, news.google.com jne.)
Orkut (Bad People !!)

Neli blogijat, kes võiksid ka seda testi teha:
E&C (kokku 2 !)
SAH (saaks nalja vähemalt)
Marek
_________________________________________________
1 Töökohti oleks vähevõitu
2 Ma puhkan ainult kodus - või siis igal pool. Jääb antud juhul täitmata.
3 Jah, ma tean, mõni hakkab kindlasti vigisema teemal, et see ei ole toit, see on maius, aga mina olen valmis tapma hea napoleonitordi nimel
4 kehtib sama, mis 3 puhul

2 kommentaari:

RABBITMONSTERATTACK!!! ütles ...

Lgp RdN!

Looda sa.

Südamlikult,
E.

nomaiv6i ütles ...

Ja kui sa seda "testi" ei tee siis on sul 7 aastat õnnetut armastust ja kui teed siis sinu soovid täituvad blablabla...? fugitool!

Ja üldse. Need, kes teisi sellistes nõmedates testides mainivad, lähevad minu arusaamade järgi filoloogidega koos põrgusse vindooserit installima.

Oeh kui hea oli ennast välja elada:p
E.