Lehed

20051025

[MUU] Ice cream trucks as church marketing (Algselt planeeritud pealkiri: top 10 blogiviga)

Jakob Nielsen: "Weblog Usability: The Top Ten Design Mistakes".

Viimasel ajal tundub popp oma blog nende tingimuste järgi üle vaadata - kuhu minagi siis pääsen.
  1. Puudub autori biograafia.
    Oot.... ei ole tõepoolest... aga kas peaks olema ? Te ju kõik tunnete mind ? Niivõinii ei leiaks keegi mu biograafiast midagi huvitavat, inimesi sellega tüütama ma ei viitsi ka hakata. Seega, probleem lahendet. Check
  2. Puudub foto.
    D'oh.
  3. Postituste sisu mittekirjeldavad pealkirjad
    Sellest patust olen mina küll puhas, eksole ? Kui teile tundub, et pealkiri ja postitus on sisu poolest lahus, ei ole te pealkirjast aru saanud.
  4. Lingid, mis ei ütle, kuhu nad viitavad
    Kuulge, kui igale lingile peaks kirjeldava teksti juurde panema, võtaks see ju poole linkimisrõõmust ära ?
    Või mis ?
  5. Parimad palad on maha maetud
    Nagu loomariik meid õpetab, nii peabki tegema... Tulevikule peab ju ka mõtlema, eksole...
  6. Kalender on ainsaks navigeerimisvahendiks
    Mis kalender ?
  7. Ebaregulaarsed postitused
    Aga kui mul ei ole midagi postitada ? Tähendab, kuni kevadeni postitasin ma ülimalt regulaarselt, kordagi eksimata. 0 postitust päevas on suhteliselt regulaarne, või mis ?
  8. Segamini teemad
    No mis, kõik absoluutselt korrapäraselt. Siia bloggi kirjutan mina, mujale teised. Kõik. On midagi täpsemat vaja ?
  9. Fakti, et su sissekandeid võib lugeda ka su tulevane boss, unustamine
    Khm. Väga hea, kui tulevane boss loeks... Või bossid. Saaks äkki külastuste arvu päevas veelgi kõrgemale ?
    Niivõinii, mille pärast ma siin põdema peaksin ? Poliitikateemaliste postituste ? Kui keegi ei taha mind mu maailmavaate pärast värvata... ei taha ma ka tema alluvana töötada.
  10. Domeeninimi on veebloogiteenuse pakkuja oma
    D'oh... Ma ei paranda kõrgepingeseadmeid - sellega tegelevad asjatundjad. Ma ei tee omale mööblit - sellega tegelevad asjatundjad. Ma ei tegele domeenindusega - sellega tegelevad asjatundjad. Mina ainult kasutan nende teenuseid.
Nagu näha ei ole minul Nielseni mainitud probleeme. Meeldiv teada :)

2 kommentaari:

crrt ütles ...

kas ma võin aidata foto(de) lisamisel?

Ray D. Noper ütles ...

No mis ? Tegelikult kuulub mulle minu välimuse kasutamise ainuõigus, seega ei tohiks sul üldse pilte olla minust!! Haa !! Saadan sulle Härja selga, jaah?!?! :)